زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

چرخش عجیب فولاد از یحیی به رحمتی| چرا گل‌محمدی مربی فولاد نشد؟

  • کد خبر: ۲۱۳۲۰۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
چرخش عجیب فولاد از یحیی به رحمتی| چرا گل‌محمدی مربی فولاد نشد؟
در حالیکه رحمتی گزینه فولادی‌ها نبود، اما در اتفاقی عجیب به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از ابتدای جدایی مربی اسپانیایی از فولاد، بحث بر سر انتخاب مربی جدید این تیم داغ بود. گزینه‌های مختلفی از ربیعی تا گل محمدی هم مطرح شدند، اما در نهایت رحمتی با این تیم قرارداد بست.

اما سوال اینجاست که چرا یحیی گل‌محمدی در حالیکه کارنامه به مراتب سنگین‌تری از رحمتی دارد، با فولاد نبست؟

شنیده می‌شود برخی توصیه‌ها به مسوولین فولاد باعث شده که از انتخاب گل محمدی منصرف شوند و عطای حضور این مربی را در اهواز به لقایش ببخشند.

گل‌محمدی که یکی از پرافتخارترین مربیان ایران است، در سال‌های اخیر با پرسپولیس به تمام جام‌ها دست یافته‌بود، اما در نهایت به خاطر درگیری که با درویش داشت، از پرسپولیس جدا شد.

رحمتی در شرایطی مربی فولاد شد که لیگ امسال را با نساجی آغاز کرده بود و به واسطه نتایج ضعیف از این تیم برکنار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->